FOCUS generelle udfordringer
Nedenfor er der support-emner som ikke omhandler direkte login i FOCUS, men omkringliggende problemer.
Jeg klikker på linket til kandidat/klient, men den åbner ikke
Løsning:
Det kan skyldes, at din PC er sat op til at bruge en primær adresse i browseren, typisk din personlige mail (se punktet ”Den fortæller mig jeg ikke er medlem af organisation eller virksomhed).
Et workaround kan være
- Højreklik på linket til kandidaten i mailen, og kopiér linkadresse
- Gå til den browser eller inkognito vindue man er logget på FOCUS med
- Indsæt linket i adresselinjen øverst
Nu vil browseren bruge den eksisterende Microsoft-adgang til at åbne kandidaten og du vil komme ind.
Jeg har fået en mail, der fortæller mit password udløber – hvordan skifter jeg det?
Løsning:
Hver 3. måned skal du oprette nyt password til FOCUS grundet datasikkerhed.
Sådan skifter du password:
- Gå til https://changepassword.as3.dk
- Indtast i 1. rubrik din mailadresse (eksempel: xxxx@danskerhvervspsykologi.dk)
- Indtast i 2. rubrik dit nuværende kodeord til FOCUS
- Indtast i 3. rubrik dit nye password
- Indtast i 4. rubrik dit nye password igen
- Vælg ”Change password” knappen til sidst
Password til FOCUS er nu ændret, og vil være gældende de næste 3 måneder.